Alla inlägg under februari 2008

Av J B - 29 februari 2008 10:08

Hockeyn igår var riktigt bra. Så de var skoj att se på.

Kände mig dock som jag var i koma, la mig nästan på en gån när vi kom hem. Vaknade med feber imorse o huvudvärk till max .. Den vill verkligen inte ge sig. Så de är nog dags  för mig att söka för den snart. Att gå såhär gör mig tokig. Jag mår inge bra alls. Barnen bara bråkar.

Jag hoppas verkligen jag mår bättre tills imorrn. Då vi har en hel dag inplanerad. :)

Av J B - 28 februari 2008 18:17

Jag mår verkligen inte bra.

Har legat nästan hela dagen o fryst massor. Huvudvärk till MAX! ;(

Har även feber (38,9) vilket aldrig inträffar mig annars, sist jag hade feber var då jag hade halsfluss julen 06. Så jag mår rent ut sagt skit.


Barnen gör mig tokig med som inte lyssnar för fem öre!!!


Skit dag!

Av J B - 28 februari 2008 10:08

Ja jag känner mig verkligen koma idag. Har så himla ont i huvudet o de värker i hela kroppen, är yr o mår allmänt konstigt! Vad är de för fel?


Barnen har ingen feber just nu, hoppas den inte kommer tillbaks idag då vi ska på hockey ikväll.

Av J B - 27 februari 2008 15:40

Kärleken jag känner för dig älskling gör mig galen.

Den bara växer mer o mer för varje dag o jag kan inte förklara hur mycke du betyder för mig. Du är den underbaraste kille jag mött.

Jag älskar dig till månen o tillbaks o även ännu ännu ännu mera! :) <3

Av J B - 27 februari 2008 15:37

Japp då var de dags igen, de ringde från dagis o berättade att Oliwer klagat över öronvärk. Så åkte ner o hämta dem, febern visade 39,5 när vi kom hem. Var bara till att sätta sig o ringa VC, där vi fick en tid. Så nu fick han sig en ny pencilin kur som jag hoppas ska ta bort allt. Han slutade ju sin första kur i lördags :(

Melanie hon är snorig som hon vart ett tag men idag tyckte jag hon var varm o tog tempen så hon hade strax över 38. Jag orkar inte med mer sjukdom nu.. vill att vi ska vara friska.


Av J B - 26 februari 2008 14:04

Helt ärligt, EN enda person som lämnade ett mat tips. Ska de vara så SVÅRT att lämna nåt?


Funderar faktiskt på att lägga ner denna blogg.

Av J B - 26 februari 2008 08:20

Så nu ni alla som läser vill jag att ni lämnar ett mat tips! ;)

Behöver ha lite nytt, tycker man äter samma hela tiden o har ingen aning vad jag ska hitta på idag!

Så vore snällt om ni kunde lämna nåt gott förslag. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards