Alla inlägg under oktober 2008

Av J B - 31 oktober 2008 21:59

Jag längtar efter min älskling, men snart är han hemma. Måste dock lägga mig om inte allt för länge, så jag orkar med den delade turen imorrn. Pust. Vill vara hemma med mina älsklingar ju o mysa.

Fisarna somnade i soffan breve mig ikväll efter att vi myst och titta på idol. De hade mys med popcorn o jag åt fruktsallad. Muums.


Av J B - 31 oktober 2008 17:17

Skönt att få vara ute o få frisk luft, men gud så kallt de har vart ute.

Kikade lite på stan, vart inhandling av halsduk till mig,  vintervantar till barnen, ny mössa till Melanie. Sen åt vi en god lunch på stan, körde sen hem mamma, då vi fick låna bilen som vart inne på lagning, så ska ha den ett tag tills de säljer den. Släppte av mamma och brorsan åkte med in till stan. Sen har vi bara myst hemma, hann se älsklingen lite längre då han slutade tidigt, så nu är han borta ikväll o jag o fisarna ska ha myskväll alldeles ensamma.

Huvudvärken har dock inte gett sig av ännu *morr* .

Av J B - 31 oktober 2008 09:37

Vaknade ju såklart med huvudvärk med, kan man bli mer än less eller? Jag är då tack o lov ledig idag, vilket behövs. Denna månad har jag vart ledig hela 6 dagar, har jobbat sammanlagt 182timmar och 3 helger av 4. Så tro om jag längtar tills lönen kommer i november.

Vi har nyss ätit frukost, ska snart göra oss klara o sen kommer mormor o hämtar oss, ska följa med henne ut en sväng. Ikväll blir jag ensam med fisarna då älskling åker på en gång efter jobb på match. Denna helg gillar jag inte, denna vecka för att säga så, har knappt setts nånting, och så har jag delad tur imorrn, och lång pass på söndag. Puust. Längtar tills nästa helg, då vi ska iväg en sväng o göra lite annat.

Sen har de kommit upp på jobbet med att de söker folk till 75%, så jag ska allt ta o skicka in en ansökan till högsta chefen, sen är de bara att hålla tummarna. Skulle vara så skönt att ha något fast sådär o veta hur många procent man går på. Just nu vet jag ju säkert till slutet på november iallafall, då jag går på ett vik på 75%. Vilket är kanon.


/Slår snart något hårt i huvudet i hopp om att huvudvärken kanske försvinner?

Av J B - 30 oktober 2008 22:08

Camilla kom hit vid 15:30 så jag kunde traska till jobbet, älskling vart sen.

Sen har även hon vart här ikväll, då de lagt sig o älskling är på träning. Skit kväll med denna hemska huvudvärk! Blir så less på att ha ont. Ska krypa ner i soffan o dricka lite the, kika på ett avsnitt av prison break o invänta älskling.


Tack för att du vart här o passa barnen ;)


Av J B - 30 oktober 2008 13:39

Hela morgonen har jag gått runt i morgonrock o haft en hemsk huvudvärk.

Mår jätte konstigt, träningsvärken ska vi ju inte heller tala om som jag har idag, mensvärk. Ja allt på en o samma gång. BLÄ!

Har legat en stund på soffan o kikat på tv, barnen sover, ska snart väckas.

Ska ta mig en dusch får se om jag piggnar till. Sen måste jag göra lite mat så jag inte hungrar ihjäl mig på jobbet.

Av J B - 30 oktober 2008 09:34

Jag vaknade första gången vid 05:30 då Melanie vaknade till, kändes som jag precis hade somnat då, så skönt att inte Oliwer har hållt på nånting i natt. Han vaknade sen 07:10 så han kom in o la sig hos mig, men vi somnade inte om något. Melanie vaknade sen 08. Sen dess har dem busat o nu har vi nyss ätit frukost. Vet inte alls vad vi ska göra idag? Börjar jobba vid 16.

Av J B - 29 oktober 2008 22:20

Så trött, att börja 14 o ta hela kvällen var inte alls skoj. Hela kvällen gick verkligen segt, just nu vill jag bara lägga mig o sova. *gäspar*

Av J B - 29 oktober 2008 12:57

De slutade att regna, tack o lov.

Träningen idag bestod av, cykling till o från gymmet, crosstrainer, gym, och promenad på löpbandet. Slutade med att sola, sen hoppade jag in i duschen o slutligen bastade jag. Riktigt nice. Så nu är jag hemma igen, dricker lite the o ska snart bege mig ner på jobb. Lite trist känns de att jag inte får se fisarna nåt mera idag, enbart ikväll då de sover. Men de får vi ta igen imorrn.

Ovido - Quiz & Flashcards