Alla inlägg under september 2009

Av J B - 30 september 2009 21:35

Nyss kommit hem från matchen.

Så nu har barnen precis lagt sig, nu ska vi slappa lite i soffan innan läggdax.

Jag är sjukt trött.

Av J B - 29 september 2009 20:22

Jag saknar dig & Molly något så fruktansvärt mycke!!

Jag tänker ofta på er och nu när eran sessa gått bort, skulle jag vilja bo närmare så jag kan finnas för dig!

Trots alla våra mil mellan så ska du veta att jag ALLTID finns för dig, dag som natt!

/Bobben.




Ska nu mysa ner mig i soffan med min underbara sambo.

<3

Av J B - 29 september 2009 17:38

Idag har jag vart och jobbat, skönt att vara tillbaks efter en vecka borta.

Men de känns i handen & även gått upp i armen, så de har värkt. . mindre skoj.

Men dagen gick ändå bra . . även fått en del tider nu .. så de känns skönt.


Har inte så mycke mer att skriva idag ..

Myskväll <3

Av J B - 28 september 2009 16:28

Idag har barnen haft foto på dagis, först imorse hade de gruppbilder sen var vi ner igen för att ta enskilda.

Var även ner på jobbet och kollade upp mina saknade timmar, så nu är de fixat med. Får se när pengarna kommer in på kontot.

Vart hemma så många dagar från jobbet nu så de känns konstigt .. men imorn ska jag äntligen jobba.. saknat det faktiskt. Får se hur det funkar med handen.


Blir de att äta lite mat, sen bara slappa resten av kvällen. Är såå seg och trött.

Av J B - 27 september 2009 09:20

Tiden går så fort .. och om en månad är de hela 2år. Vart har dem åren tagit vägen? Bästa åren någonsin! <3

Jag älskar dig så sjukt mycke Niklas! <3

Av J B - 26 september 2009 18:39

Verkligen.

Hade inte förväntat mig att du skulle höra av dig för att säga grattis till din dotter.

Ännu ett bevis att du skiter i dem .. Du är såå patetisk! Glad att barnen inte har någon kontakt med dig, för dem behöver ingen pappa som inte hör av sig.

De är tur att dem har en underbar "pappa" som VERKLIGEN bryr sig om dem! <3


För övirgt har de vart en kanon dag.

Melanie har fått, pippihuset med prusiluskan + poliserna. Pippis pappa + tjuvarna.

Möbler till huset som säng och bord till pippi och herr nilsson har även fått sig säng och tillbehör.

Kastruller + tillbehör till sin spis.

Docka med tillhörande saker som blöja, potta, napp etc. + kläder. Matstol till dockorna.

Ryggsäck med alla sagoprinsessor, pussel & hopprep.

Pappa & mina små syskon är även här på besök och stannar över natten. Så de är full rulle på alla barnen.

Vi har nyss ätit tacos och sen blir de myskväll med massa gott.


JNOM! <3

Av J B - 26 september 2009 09:06

Grattis älskade barn! <3

Idag är de full rulle här hemma.

Av J B - 25 september 2009 13:43

Sovit otroligt dåligt i natt då Oliwer hostat en hel del, jag hade problem med att somna om..

Så jag är seg idag.

Imorse drog vi iväg till frisören för klipp&färg ..skönt att ha de gjort.

Nu slappar vi bara ..


Ikväll får familjen ha fredagsmys för sig själva, jag ska nämligen hem till en jobbarkompis på sexparty och lite mat. Ska bli skoj.

Ovido - Quiz & Flashcards