Alla inlägg under oktober 2009

Av J B - 30 oktober 2009 18:26

Nu har vi vart iväg och köpt ny bil, en v70.

Idag har jag umgåtts med Emma hela dagen, började med lunch och lite shopping, hämtning av barnen sen och vart till mamma en snabbis, avslutade dagen med mat. Hemma en sväng nu för att sen åka med svärmor ner till hockeyn och kika nån period. Är suuuper trött o ont i huvudet ;(

Av J B - 28 oktober 2009 17:59

Idag har vi vart och kollat bil och testkört. Nice.

Mer än så har vi inte gjort.

Melanie hade inte sovit middag på dagis och vart vaken tidigt imorse så när vi komhem och efter mellis var hon riktigt trött, så vi somnade i soffan jag och hon. Super skönt.

Bolibompa dax och sen mysa resten av kvällen.

Av J B - 27 oktober 2009 07:42

Har gått otroligt fort, många underbara minnen. Varav 7månader som förlovade idag.

Jag älskar dig så sjukt mycket älskling, så jag finner inga ord. Du gör mig lycklig. <3

Av J B - 24 oktober 2009 18:51

Idag har jag känt mig glad, var ett tag sen jag kände mig glad. Smärtan är inte lika stark efter de fixat med gipset igår.

Jag och barnen ska ha lördagsmys för oss själva idag, älskling åkte nyss iväg på lite annat.


Trevlig lördag.

Av J B - 23 oktober 2009 12:44

Var jag hos imorse igen, tog bort gamla gipset och fick nytt.

Faaan så ont jag hade i fingrarna när de höll på, pratade även om min skada att jag inte hört något från dem ännu, då mitt fall vart avslutat i aug på smärtkliniken och alla papper skulle skickas tillbaks till ortopeden, så hörde mig för när jag endå var dit. Den läkarn jag haft hade tydligen slutat, så på måndag måste jag nu ringa runt till ortopeden och även smärtkliniken och se hur allt går. De nya gipset jag fick gjorde även ont på en gång så de slutade med att de klippte upp och satt ett lösare bandage över så nu är fingrarna lite mer rörligare och de gör inte lika ont. Hoppas detta funkar nu. Vart sen en tur på arbetsförmedlingen för älskling och sen åt vi lunch. Vart ut och hämtat Millie och barnen ska hämtas vid 14, äta lite mellis och sen ska vi till Camilla på fika då hon fyller år idag. Grattis! ;)

Får se om vi orkar på älsklingens hockey match ikväll.

Av J B - 22 oktober 2009 10:28

Gick på bio igår, skönt att få tankarna på annat håll.

Smärtan har blivit värre i handen/fingrarna efter nya gipset så imorse ringde jag till ortopeden.

Överfullt idag, så får stå ut tills imorrn. Fick en tid kl.9

Jag är bara såå less, och ännu är de många veckor kvar med skiten.

Av J B - 21 oktober 2009 13:00

Jag blir såå förbannad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av J B - 20 oktober 2009 15:31

Är väl till viss del glad över allt idag med röntgen att jag slipper operation som de såg ut idag iallafall.

Men är så förbannat less på allt annat, på nytt gips och på att detta kommer att ta tid enligt läkarn.

Lycka till att jag kommer att kunna träna upp denna hand, då jag ska träffa en arbetsterapeut när jag ska på återbesök om 2-3veckor. Kunde inte ens träna min hand då jag var dit sist pga av mina 2 nerv skadade fingrar ;(

Så hur fan ska det då gå nu? LESS är bara förnamnet just nu, så otroligt deppig!!

Jag längtar efter mitt jobb, och när jag ska kunna jobba igen de var en jävligt bra fråga!!




SKIT rent ut sagt!

Skapa flashcards