Direktlänk till inlägg 10 juli 2010

Myys.

Av J B - 10 juli 2010 19:40

Idag har vi vart på ikea och kikat, hittat en säng som vi vill ha. Blir att köpa den lite längre fram. Även vart på bergvik för lite shopping. De vart verkligen smällvarmt ute och vi har vart ute och grillat och jag har njutit av smultroncider på balkongen, alkoholfritt såklart. Nästan lika gott som med alkohol. Som jag längtar efter det. Men de får snällt vänta ett bra tag till.

Har även gått igenom bebis kläderna som vi köpt på oss under tiden, och skrivit ner sånt som ska inhandlas. Man längtar något så fruktansvärt mycket efter bebis när man ser alla kläder. Låt denna sista tid gå lika fort som den gått fram tills nu.

Barnen har vart inne och ätit sitt lördagsgodis och sen plinga de på dörren, Alicia ville leka en stund, så dem fick gå ut. Ska snart ta in dem.


 
 
Hellyh

Hellyh

10 juli 2010 21:23

Låter som en jättemysig dag. Vad är det för säng ni har hittat?

http://hellyh.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Skapa flashcards