Alla inlägg den 29 december 2009

Av J B - 29 december 2009 18:55

De vart en stund ute i backen med massa bus.

Engla kom även förbi så hon har vart här och busat med oss medans Katrin vart ute och handlat. Så de har vart full bus här hemma.

Nu är barnen nyduschade och myser i soffan, super trötta.

Älskling är iväg och köper en ny tvättmaskin, ska bli skönt att få slänga ut den gamla vi har, den går verkligen på sista versen nu..

Av J B - 29 december 2009 13:17

Trodde jag skulle avlida imorse när vi kom ut, fy fan vad kallt de var.

Kom in på jobbet och så vart de fel med allt, hon jag skulle gå för var där iallafall. Men jag behövdes iallafall och efter lunch städade jag hos en och sen slutade jag nu vid 13.

Så ska snart ner och hämta barnen, sen träffa upp Anna och barnen så de blir massa bus ute i snön ett tag.


Ovido - Quiz & Flashcards