Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av J B - 28 augusti 2009 16:47

Har bestått av jobb, tandläkarbesök, besök hos frisören för barnens del. . Nu är de äntligen fredag, skulle egentligen haft en helg ledig men tog extra på söndag kväll. Men jag vet inte riktigt hur någonting ligger till med jobb nu .. så de känns som man får ta lite extra även fast jag hade velat vart ledig. . ett schema är på gång för mig .. om jag sen ska ta de eller inte, de är sånt som visar sig .. hänger många bollar i luften just nu och de kommer upp massor med frågetecken så jag orkar inte riktigt tänka .. jag håller mina tummar att de går som jag vill ..

Ikväll ska vi ev kika på älsklingens match, beror på om de blir uppehåll då ..

Imorrn ska Oliwer och älskling ner på fotboll, så barn får spela .. så de är skönt för han att få in en liten fot redan nu .. han ska ju börja till nästa år ..

Så jag och Melanie ska jag ha mys för oss själva, blir nog en tur på stan med lite lunch och fika. Senare på em kommer mormor och hämtar dem, och hem kommer fisarna på söndag igen.


Lite som hänt denna vecka iallafall ;)

Ovido - Quiz & Flashcards