Alla inlägg den 23 september 2009

Av J B - 23 september 2009 09:52

Ja med min jävla otur så lyckas jag tamefan med allt.

Igår hade vi en ganska så stressig eftermiddag. Jag halkade ute på gården hos en kund, så jag trillade och tog emot med min onda hand .. Då jag slutat så följde mamma med mig till akuten för att få den kollad, jag kollar den hellre en gång för mycke än en för lite, då jag redan har problem med handen sen nervskadan.. De vart några timmars väntan på akuten med undersökning & röntgen. Medans man sitter där så hinner man tänka ganska så mycke, då jag mest hade ont i min tumme och tänkte direkt båtbenet. Tack och lov var de ingen spricka, jag behövde inte gips i flera månader. Där släppte den sten. jag har dragit på mig en mjukdels skada, muskeln som fått sig en törn. Så nu sitter man här hemma, tar lite tid att skriva med enbart en hand. Så ska vara hemma och vila, missar massa timmar på jobbet, men de får bli så. Lämnade även barnen på dagis idag då Melanie skulle ha kalas på sin avdelning. Vet inte när de ska på dagis igen nu, har inga mera tider som jag vet just nu på jobbet, hoppas på några nästa vecka, tills dess ska väl handen kännas bättre?


Igår fick jag även en tid jag väntat på .. längtar så mycke tills jag ska dit.

Ovido - Quiz & Flashcards