Alla inlägg den 8 november 2009

Av J B - 8 november 2009 17:52

Rolig kväll igår, träffade upp massa jobbarkompisar igår för förfest och massa snack, saknat dem så de var super skoj. Sen när klockan närma sig 23 å splittrades alla för alla skulle på olika uteställen. Själv fick de bli en tur på nöjes med Marie och hennes kompis. var en grymt rolig kväll, hemma var jag vid 03, så imorse var jag otroligt seg. Vid 11 kom familjen in och väckte mig, gick inte upp förens 13. Fick frukost på säng, sen vart de massa mys och slutligen en dusch så jag kände mig lite piggare.

Vart en sväng till svärmor idag, Oliwer är bättre i hostan idag och ingen feber just nu men han får vara hemma från dagis imorrn för att vara på säkra sidan.


Velar fram och tillbaks angående vaccin till barnen, Oliwer är ju egentligen i en riskgrupp iomed att han har krupp och när han får denna hemska hosta blir allt väldigt ansträngt som han hade hela dagen igår, så ska jag ge vaccin eller inte? Tycker de är så fruktansvärt svårt!! Läser så mycket om vaccin och barn, man blir rädd för biverkningarna ;(


SVÅRT!!

Ovido - Quiz & Flashcards