Alla inlägg den 6 juli 2009

Av J B - 6 juli 2009 13:16

Här vi haft det i Mora, har umgåtts med familjen Cedergren från torsdag-lördag. Vart massor med bus, bad och grillat. Ni är underbara.

Men man slutar aldrig att förvånas i Mora faktiskt, att folk verkligen bara orkar att lägga ner en massa energi på att klaga på alla andra och snacka så mycket skit. Man gör inte så mot sina vänner, men Mora är Mora och de verkar inte som folk inte kan göra nåt annat än att klaga. Johanna, du är en underbar människa, dem borde inte betee sig sådär. Stå på dig. <3

Jag är sååå fruktansvärt glad att jag lämnat Mora, skulle aldrig någonsin kunna bo där, de är ok att åka dit och hälsa på men inte mer.


De var så skönt att komma hem igår och få lägga sig i sin egna säng, sovit helt underbart skönt inatt och de har nog barnen med, för vi fick oss en rejäl sovmorgon till 9:40 imorse.

Snart ska man iväg till jobbet med, jag ser inte alls framemot det. Jag vill vara mera ledig. Denna vecka kommer bestå av jobb, är bara ledig på onsdag :( Längtar såå tills söndag kväll är här och jag slutar att jobba. Hela nästa vecka ska jag ha semester och de ska bli UNDERBART!!


Ovido - Quiz & Flashcards