Alla inlägg den 20 juli 2009

Av J B - 20 juli 2009 21:30

Mina älskade fisar! <3

Av J B - 20 juli 2009 18:05

Nu var de allt länge sen jag skrev.

Hade vilket fall semester förra veckan, så på måndag morgon drog vi bilen ner mot Vimmerby. Myste runt på stan, lekte på campingen och middag ute. Tisdagen intog vi Astrid Lindgrens värld, en hel dag där inne med massa bus. Riktigt mysigt att gå där inne. Så mycke folk, så vi var nöjda efter en dag. Onsdagen checkade vi ut och styrde bilen mot Skara. Vilken håla, de fanns inte en enda bra affär, så efter vi checkat in i våran stuga och handlat, så åkte vi till Skövde för att kika lite där.

Torsdagen & fredagen så var vi inne på Skara sommarland, varav vi sparade badet tills på fredag, då vi fick kanon väder. Haft en riktigt bra vecka.

Lördagen så fixade vi barnvakt, så vi kunde dra en fest. Kalas vecka.


Så började jag jobba idag, 2a perioden är vi nu inne på och jag går på 100% igen. Fick reda på en mycket bra sak idag, så jag är sååå glad.


Älskling har även åkt idag till sthlm för några dagar och jobba med "pappa", så vi är ensamma till på torsdag, de känns konstigt att vara ifrån dessa dagar.. sååå tomt. Hoppas dagarna går fort iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards