Alla inlägg under september 2009

Av J B - 8 september 2009 10:47

Händer de något, som jag väntat på detta samtal ..

Håller tummarna stenhårt nu .. skulle höra av sig på torsdag igen.


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på? Vi får helt enkelt se vad dagen har ett erbjuda.

Av J B - 5 september 2009 19:16

För Melanie, gick skapligt .. myror i brallan som hon har.

Skönt att komma iväg hela familjen iallafall, vi såg Nicke Nyfiken 2.

Annars har vi bara slappat, huvudvärken vill inte ge sig heller..

Återgår till soffan nu och massa mys innan barnen somnar.

Av J B - 5 september 2009 11:57

Efter att jobbat söndag till fredag, så var de underbart att få helg igår när klockan slog 16. Vart fredagsmys med familjen, tända ljus och grönsaker och dip. Somnade rejält sliten på soffan efter att barnen somnat i soffan breve en.

Sovit otroligt dåligt i natt, så sliten med huvudvärk är man fortfarande.

Vi vet ännu inte vad vi ska hitta på idag?

Marknad kanske? Eller kanske en tur på leklandet? Vi får helt enkelt se vad dagen bjuder på.


All kärlek till min familj! <3

Av J B - 2 september 2009 18:28

Herregud säger jag bara, den ena är ju värre än den andra .. väx upp istället!

Ena bruden ska leva på latte medans den andra ska leva på ett mål mat om dagen .. för att de vill bli ännu smalare än vad de redan är.


Kan inte mer än att skratta .. patetiskt vilka folk de finns!

Av J B - 2 september 2009 18:01

80 stycken igår .. som vart intresserad helt plötsligt..  & 44 personer som hittat hit från johannas blogg .. Vore ju ännu roligare om ni lämna en kommentar ..

Har inget jag vill skriva om iallafall .. ;)


OK?

Av J B - 1 september 2009 21:30

Värst vad många som kollat in min blogg idag då ..

Hela 66stycken .. hittar ni nåt skoj?

Av J B - 1 september 2009 12:23

Men en sak är då säker, jag har nu tagit första steget!!!


Ovido - Quiz & Flashcards