Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av J B - 11 oktober 2009 14:38

Otur eller vad, de räcker inte med att man har en nervskada i handen. Trilla i september och fick en mjukdels skada, och än slutar det inte. Gjorde illa handen igår kväll igen. Dum som jag var så trodde jag att jag skulle kunna jobba imorse, gick en timme sen fick jag ringa in en annan. Vilken jävla smärta.

Åkte hem, så älskling och Oliwer fick köra bort mig på akuten.

Visade sig efter många timmars väntan att jag har fått en spricka i handen och en sena ligger fel, fått gips som ska sitta en vecka sen ska jag tillbaks och röntga för att se om senan rättat till sig, om inte så blir det operation ;(

Gips ska jag ha i 4veckor, jag kommer klättra på väggarna av att gå hemma såhär länge, vill ju jobba ;(


Jag är så less på detta skit och denna jävla hand!!

Ovido - Quiz & Flashcards