Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av J B - 18 oktober 2009 19:11

Dagen och kvällen igår var riktigt skoj, de vart liiite för mycke drinkar så de slog till ganska så rejält.

Så full som jag var igår har jag inte vart på bra länge, de hela slutade med att jag inte åkte med till krogen.

Spydde som en gris ;( Var hemma redan vid 00, fick hjälp hem från underbara vänner. <3

Imorse mådde jag fruktansvärt och gör ännu, så nu ska jag hålla mig ifrån alkolhol ett tag, fått avsmak.

Men kul hade jag iallafall med underbara folk, och smärtan i handen var borta igår med. Underbart .. men den är nu tillbaks. ;(

Hämtade hem barnen strax vid lunch, sen åkte vi på 2års kalas.

Jag bara längtar tills barnen ska sova så de blir lugnt och skönt och man kan lägga sig och slappa i soffan.

Hoppas på att man är bättre imorrn.



Ovido - Quiz & Flashcards