Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av J B - 17 oktober 2009 09:55

Ska iväg till mamma om nån timme och lämna barnen.

Vi ska nämligen fira min bror idag som fyllde år i veckan.

Först ut blir paintball med ett helt gäng i 2 timmar, kan allvarligt säga att jag är grymt besviken att jag inte kan få vara med och spela, får snällt stå och kolla in när de andra får ha skoj. Förbannade gips, så ja kom lite agg ut, de går fler tåg de vet jag men hade verkligen sett fram emot detta. Nåja efter paintballen ska vi alla göra oss klara och käka något gott för att sen förfesta hos Jocke innan de blir en tur på krogen. Kanske inte de roligaste att gå ut med gips ;( Men de ska inte hindra mig, ska bli skönt med lite alkolhol i sig så kanske jag slipper känna smärtan.


Ha en trevlig lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards