Alla inlägg den 8 maj 2009

Av J B - 8 maj 2009 17:40

Känner att jag bara klagar just nu, men denna medicin är fan värre än den andra som jag testade. Jag mår riktigt j-a dåligt.

Massa symtom som illamående till max, ont i magen, dålig i magen, huvudvärk, trött konstant, och väldigt yr och de svartnar för ögonen för mig. & så ska jag äta denna medicin tills på torsdag då sköterskan ska ringa igen, förstår inte hur jag ska orka må såhär tills på tordag om detta inte släpper? :(




JNOM! <3

Av J B - 8 maj 2009 09:39

Tog första tabletten igår och när de sen gått x antal timmar så jag vart jätte konstig i kroppen, kändes jätte skumt, yr och för att inte tala om illamåendet som står mig upp i halsen.

De är lika idag med, så känns riktigt jobbigt. Hatar att gå och må illa, de är de värsta jag vet. Får se om detta släpper eller om de ger någon verkan i min hand?

Ovido - Quiz & Flashcards