Alla inlägg den 18 maj 2009

Av J B - 18 maj 2009 17:13

Känner mig ganska så trött i kroppen just nu, för att jag jobbade delad tur på lördagen, till 16 på söndagen och lika idag och jobbar även imorrn med. De är tufft att gå på 100%, så jag förstår mycke väl varför hon som jag går för just nu har gått in i väggen och inte klarar av det. MEN jag är glad att jag har ett jobb såklart, men de är så mycke just nu.. ska bli skönt att vara ledig till helgen iallafall och nästa vecka jobbar jag 3 dagar sen är jag 4a ledig och då ska vi upp till Mora, torsdag-söndag.


Vilket fall så är de vääldigt tomt här hemma just nu, mormor ville låna barnen tills imorrn, så de är bara skoj för dem att de kan vara där ute och leka. Skönt med lite egen tid såhär under veckorna med. Så om ett tag ska jag ta mig till gymmet för att träna lite och sen avsluta med en solning, ska bli underbart.


JNOM! <3

Ovido - Quiz & Flashcards