Alla inlägg den 4 februari 2010

Av J B - 4 februari 2010 17:13

Nu tack! ;) Jag längtar som en tok. Jag skulle bra gärna vilja ta en utlandsresa nu och få njuta av sol och bad.


Mötet idag gick kanon, skönt att prata av sig lite.

Sen har vi myst här hemma, efter att barnen vilat så klädde vi på oss och tog med oss pulkan för att gå ner och handla lite, så vart en kort promenad och massa frisk luft. Nu väntar vi på att maten ska bli klar så vi kan äta, sen ska barnen i badet och vi ska läsa Melanies nya bok som kommit och sen mysa i soffan resten av kvällen blir det.


Kärlek till min familj, lycklig! <3

Av J B - 4 februari 2010 08:40

Jag är ledig idag, efter att igår jobbat 11dagar i sträck. Känner mig rejält sliten och trött. Igår hade jag med en riktig skit rad och denna jävla snö som kommer ner hela tiden, fick man pulsa runt i snön, upp och ner och upp och ner ett flertal gånger på rud. De är INTE skoj. Fick bara 15min lunch med. Så igår var jag inte alls på bra humör. Jag är såå less på snön nu, så de finns inte. Och de snöar ännu ute. Blää.


Fick nya madrasser igår med av mamma, då vi sålde sängen dagen innan, så nu ska vi bara hitta oss en säng som vi gillar med. Får se vad de blir?


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på ännu?

Ska iallafall iväg på ett möte om ca en timme som inte tar allt för långt tid, sen får vi helt enkelt se?

Ovido - Quiz & Flashcards