Alla inlägg den 26 februari 2010

Av J B - 26 februari 2010 16:21

Vid 11 kom hon hit och hämtade upp oss, och vi tog oss en promenad på stan och kikade runt lite, vart lite shopping och lunch och slutligen köpte vi en försenad present till världens bästa sambo/"pappa" som han ska få när han kommer hem. Vi har helt enkelt inte hunnit tidigare. Så får hoppas han blir glad.

Vi alla 3 är otroligt trötta idag då vi inte vilat något och vart uppe tidigt, så blir nog en tidig kväll?


Totalt färdig, så ska jag nu mysa lite i soffan. Har ingen ork alls.


Av J B - 26 februari 2010 09:47

Jag trillade in på en blogg och när jag läste där så hittade jag en annan blogg som jag var tvungen att gå in och läsa på.

De är helt ofattbart vad många tårar som trillat ner för mina kinder när jag var inne på dennes blogg. Som hon kämpar för sin familj. Denna dumma sjukdom.

http://annajansson73.blogspot.com/ 

Av J B - 26 februari 2010 08:24

Veckorna bara rusar iväg .. vilket är kanon skönt. Tänk om våren nu bara kunde komma så man kände sig lite piggare och man slapp all denna snö och kyla.


Min hals svider, men idag ska jag ta mig ut för en stund. Måste få lite frisk luft och barnen är rastlösa. Mamma ska följa med oss en kort sväng på stan, ska se om vi hittar nå badkläder, så får vi se om vi kommer iväg imorgon. Hoppas jag känner mig lite bättre. Känner att jag vill göra något skoj nu när jag jobbade hela förra helgen.


Vad ska ni andra hitta på denna fredag?=)

Ovido - Quiz & Flashcards