Alla inlägg den 27 februari 2010

Av J B - 27 februari 2010 18:28

När jag vaknade imorse så mådde jag ännu sämre, rejält ont i halsen, värk i huvud och öron och på väg att bli förkyld. Men de var bara att bita ihop för hade lovat barnen att vi skulle åka till Örebro och bada idag. Iomed att jag jobbade hela förra helgen. Efter en del timmar på badet så åkte vi vidare för att få oss lite middag i magen och nu har vi nyss kommit hem. Vart en bra dag, men jag är totalt färdig nu och vill bara lägga mig och sova. Barnen vart då glada då vi var där men de har vart totalt omöjliga på vägen hem och bara tjaffsat och retats med varandra och lyssna på oss de har inte ens funnits på tapeten så man känner sig rejält slut.

Nu blir de ryggläge i soffan resten av kvällen, ska försöka hålla mig vaken under melodifestivalen.

Ovido - Quiz & Flashcards