Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Rolig vecka.

Av J B - 25 maj 2009 19:08

Denna vecka är de full rulle vill jag lova, idag har jag jobbat. Älskling mötte upp mig på cykeln sin och vi hämtade upp fisarna på dagis. Sen vart de en tur med cykeln ner till friskis för min del med lite träning och solning, medans älsklingarna var ute och lekte och när jag kom hem höll de på med maten. Fisarna har nyss lagt sig och älskling har åkt på träning, jag ska ta mig en dusch och sen slappa resten av kvällen.


Imorrn är de jobb+vikariemöte inför sommarn, direkt efter jobbet åker jag till frissan för att klippa mig och färga/slinga håret.

Onsdag är de jobb med och sen smärtkliniken.

Torsdag drar vi till Mora och hemåt på söndagen, så jag gillar denna vecka.


JNOM! <3

 
 
Lisa

Lisa

26 maj 2009 12:54

skulle med behöva klippa mig och slinga lite! så på onsdag nästa vecka ska jag dit med, längtar! hoppas att du får en bra tisdag! kram.

http://fliza83.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards