Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

Duktig tjej!

Av J B - 6 oktober 2009 15:49

Idag slutade då jag var klar vid 12:30, åkte hem och bytte kläder och sen hämtade barnen på dagis.

Jag & Melanie vart avsläppta på ögonkliniken, så de vart lite lek i väntan på att få komma in.

Kontrollen gick galant, hon var riktigt duktig. Hon gjorde massa test på Melanie. Testade även hur långt ner hon kunde se på olika saker och hon var impad på Melanie som var nere på 4års testen, så hon har väldigt bra syn för att vara 3år sa hon. Känns otroligt bra att höra. Allt var som de skulle. De enda man funderar över just nu är ju bara, är kärl tumören kvar eller har den växt bort? Aja, så länge jag vet att de inte är nå fel på synen så är jag glad.

Efter besöket kom älskling & Oliwer och hämtade upp oss. Hade lovat Melanie att vi skulle fika om hon var duktig, så vi åkte ut till bergvik och fikade.

Vart även lite shopping till barnen, nya underkläder, strumpor & långkalsonger. Skönt att fylla på lite.

Så nu ska vi bara slappa resten av kvällen ..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards