Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

SÅ JÄVLA LESS!!!

Av J B - 20 oktober 2009 15:31

Är väl till viss del glad över allt idag med röntgen att jag slipper operation som de såg ut idag iallafall.

Men är så förbannat less på allt annat, på nytt gips och på att detta kommer att ta tid enligt läkarn.

Lycka till att jag kommer att kunna träna upp denna hand, då jag ska träffa en arbetsterapeut när jag ska på återbesök om 2-3veckor. Kunde inte ens träna min hand då jag var dit sist pga av mina 2 nerv skadade fingrar ;(

Så hur fan ska det då gå nu? LESS är bara förnamnet just nu, så otroligt deppig!!

Jag längtar efter mitt jobb, och när jag ska kunna jobba igen de var en jävligt bra fråga!!




SKIT rent ut sagt!

 
 
fia

fia

21 oktober 2009 05:59

men stackare, ja lider me dej, hur länge kan de ta då
men va skönt att du slapp operera

http://mammafia-83.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emelie

21 oktober 2009 15:17

Stackare ;(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards