Alla inlägg den 2 juni 2009

Av J B - 2 juni 2009 16:46

De är ju såå underbart med barn som trotsar. NOOT!

Från det att jag väckte Oliwer imorse så var de sura miner, han ville inte till dagis och var sur. Han skulle inte gå in på dagis och han skulle absolut inte ha någon kram/puss då jag frågade flera gånger, till slut gick jag därifrån och då vart han surare än surast och grät. Så när jag sen hämtade han så var han glad först, sen berättade dem att han inte alls vart på så bra humör som han vart igår, utan gjort allt tvärtemot. På vägen hem så började han igen, han skulle inte alls ha maten som vi skulle göra, och hela vägen hem så skrek han dumma mamma. Så nu sitter han på sitt rum där han får sitta tills han kommer ut och ber om ursäkt. Jag är inte på speciellt bra humör just nu och jag är tröttare än tröttast. ( jävla medicin helvete )

Är inte glad för fem öre, på måndag ska jag även besöka arbetsförmedlingen igen då jag inte längre kommer gå på 100% vik. Börjar kl.10 på måndag. Denna dag får gärna vara över ..


/Less.

Ovido - Quiz & Flashcards