Alla inlägg den 18 juni 2009

Av J B - 18 juni 2009 18:13

Har inte så mycke att skriva om faktiskt, för har i stort sett bara jobbat sen i söndags kväll, och ännu är jag inte ledig, söndag är jag ledig dock, endast söndag och sen är de jobb måndag-fredag nästa vecka. Så denna månad har jag gjort x antal timmar och jag sa till mig själv när jag gjorde såå otroligt många timmar i oktober 08 ( 187timmar ) att jag inte skulle göra så många igen.Vilket är helt gaaalet egentligen, kommer inte hamna på riktigt så många men näst intill.

Idag efter jobb så vart de en tur till bergvik igen för att hämta ut min medicin som kommit, helt sjukt de står inget på svenska och de är inte många som äter denna, licens medicin. Ska ta min första tablett nu idag och sen får jag se hur detta känns?

Ovido - Quiz & Flashcards