Alla inlägg den 15 juni 2009

Av J B - 15 juni 2009 16:54

eller de är jag ju redan, på allt detta med handen. Sköterskan ringde idag igen, hade kontakt med henne i fredags med då jag ätit medicinen (3e jag testat ) i 2 veckor och ökat på, men inget som hjälpt utan vart väldigt trött, så skulle gå tillbaks till 1tablett igen vilket jag med gjort, men känner mig endå trött. Så igår tog jag min sista tablett på denna medicin. Då var de dax för en ny medicin igen då, börjar lessna ur på alla dessa tabletter. Dock kunde hon inte skriva ut på recept så de var bara att hämta ut som annars alltid funkat, så hon skulle skicka hem receptet så de bör komma imorrn, så vettetusan vad hon sa om denna medicin, kommer inte ihåg vad den hette heller. Visar sig imorrn.

Känner mig inte alls pigg idag, ryggen känns och hade även huvudvärk då jag vakna imorse. Jobbat mellan 12-16 idag. Så nu ska vi alldeles strax äta lite middag och sen blir de slappa resten av kvällen.

Av J B - 15 juni 2009 09:48

Jobbade kvällen igår, lite extra sådär eftersom jag har lite korta turer nu då hon är tillbaks på 25% så får man jobba de timmar hon inte jobbar. Som en blixt från ovan så fick jag en otroligt stark smärta i ryggen som än idag sitter kvar. Herregud, de känns som ryggen har gått av mitt i tur. De är bara att bita ihop och hoppas att de ger sig snart, även idag har jag huvudvärk, vilket jag inte haft på ett tag. Så ingen bra dag idag inte. Ska snart göra oss klara, bege oss ner till dagis och sen ska jag jobba mellan 12-16.

Ovido - Quiz & Flashcards