Alla inlägg den 5 juni 2009

Av J B - 5 juni 2009 11:08

Denna vecka, så idag ska vi till leklandet och busa så barnen blir nöjda.

Vart en jobbig vecka, 2dagar och 2 kvällar är iallafall avklarade. Väntar bara denna jobbiga helg, delad tur imorrn och till 16 på söndag. Så från att barnen somnar ikväll så kommer jag inte ens att få se dem förens på söndag efter kl.16 Då de ska till mormor och morfar några timmar imorrn på dagen då älsk ska ha fotbollsmatch, så jag kommer att vara kvar på jobbet och vila medans jag har mina 2timmars rast. Känns jobbigt.

Idag ska jag även öka på dosen på min medicin för att se om de ger något?

Känner på mig att även denna medicin känns bortkastad. Handen är precis som vanligt, men jag är super trött hela tiden. Less är bara förnamnet vad jag är. Suck.

Ovido - Quiz & Flashcards