Alla inlägg under februari 2010

Av J B - 22 februari 2010 12:15

Gick otroligt fort. Jobbade lördag till 16, och efter det var de bara att ta sig en varm dusch då de vart en jobbig dag på jobbet med dyngsura skor, sen hämtade hjärtat mig så vi åkte till skoghall då dem vart där och busat med Engla. Vart tacos till middag och till kvällen åkte vi hem och myste i soffan till melodifestivalen. Söndagen däremot var minst sagt jobbig, delad tur på 12 timmar. Riktigt skönt när dagen var över.


Idag har jag vart iväg på ett möte, mamma var här medans och busade med barnen. Om några timmar ska vi traska ner till Camilla som ska ha barnen tills hjärtat slutar att jobba. Jobbar kväll idag igen, ingen ledig dag förens kl.14 på fredag. Jag LÄNGTAR. Till helgen ska de bli så underbart skönt att vara ledig och få hitta på massa med familjen.


<3

Av J B - 19 februari 2010 15:30

Denna vecka gick otroligt fort tycker jag. Första dagen jobbad på 8dagars turen.

Skönt att sluta 14 idag, har ätit lite mellis och snart kommer Engla hit och ska busa med barnen tills Katrin kommer och hämtar henne till kvällen.

Så de lär nog bli livat med 3 busar snart..


Ska lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med jobb helgen, seg redan nu.

Hjärtat ska iväg på sin sista hockeymatch för denna säsong, men vi blir hemma ikväll och myser i soffan.



Av J B - 18 februari 2010 08:04

Hjärtat på födelsedagen! <3

Vi har lovat att vi ska baka en tårta idag tills han kommer hem från jobbet. Då kommer även svärmor hit med smörgåstårta, så de blir mycke tårta idag minsann.

Hade tid hos tandläkarn idag med, men den har jag avbokat, mamma skulle komma hit och passa barnen medans jag skulle dit men hon ligger hemma och är sjuk. Så hon får krya på sig.


JNOM! <3

Av J B - 17 februari 2010 15:50

Var jag igår, jag somnade på soffan redan 20:30, så jag gick in och la mig strax efter 21 i sängen men var lika trött imorse iallafall när klockan ringde.

Dagen har gått relativt snabbt,förutom 1 timmes avlastning som jag tog på mig så vart en timme extra, de var en seg timme.

Men nu är vi iallafall hemma och ska bara mysa resten av kvällen.

Imorgon är jag äntligen ledig. Sen blir de ett race på 8dagars jobb, känns lite små jobbigt att tänka på det nu .. men de får jag ta tag i då.


Har fått en del oväntade sms sen helgen nu, och även pratat med personen i fråga, så jag förstår vilket helvete du går igenom. De är sjukt men du kommer fixa detta du med.


Grattis Emma på din födelsedag!

Av J B - 16 februari 2010 15:11

Nu får de allvarligt talat ge sig, jag är så trött på snön. Idag har de snöat till och från och på torsdag säger dem att de ska komma en hel del ;(

Så har gått på jobbet idag med, de blir en del turer upp och  ner man går för alla backar. De är jobbigt, men nu är vi iallafall hemma och vi ska bara mysa resten av dagen och kvällen.

Av J B - 15 februari 2010 09:05

Har vart toppen.

Solen sken för fullt hela helgen så de vart slalom för hela slanten under lördagen. Var totalt färdig på kvällen och somnade rejält tidigt, sov nästan 12timmar natten till söndag. Endå så somnade jag 2 gånger under dagen på söndagen. Vi bara slappade på söndagen, de kändes rejält i benen så jag och hjärtat myste bara medans de andra 2 grabbarna körde några timmar under söndagen.

Väl hemma igen så möttes man av glada barn hos mormor, skönt att se dem igen. Så på kvällen så myste vi massor i soffan.


Idag slappar vi med, ska ner till tandläkarn med Melanie sen så hon får sin behandling av banan, där vid tandläkarn sen så möter morbror oss, så följer barnen med han hem en sväng medans jag traskar vidare till jobbet och hjärtat hämtar dem när han slutat.


Ha en trevlig dag!


Av J B - 12 februari 2010 15:37

Har nu äntligen tagit helg efter att ha jobbat sen i söndags.

Mamma och bror hämtade mig på jobbet och vi hämtade barnen på dagis. Melanie har vart dålig i magen idag på dagis, så får verkligen hoppas att de inte blir nå magsjuka nu bara ;( Lilla snuttan.

Vi åkte hit och hämta deras saker och sen åkte dem igen. Mamma ska nämligen låna dem ihelgen då hon kände sig ensam utan "pappa" som är borta hela helgen och jobbar för rallyt. Så jag och hjärtat ska passa på att få lite egen tid, de är aldrig fel. Bara han slutar så ska vi åka upp till hans pappa i Likenäs och imorgon ska vi åka slalom i Branäs och bara njuta. Hoppas ni alla får en kanon helg för de tänker jag ha.


JNOM <3 Finaste som finns!

Av J B - 10 februari 2010 20:24

Minst sagt. Totalt färdig efter att jobba till 16.

Hämtade barnen och vi traskade hem, bytte om jag sen tog jag en tur till bergvik med Marie. Så vi käkade naccotallrik och kikade runt lite i affärer, köpte alla hjärtans dag present till mina älsklingar :) Så väl hemma nu så ska jag lägga mig i soffan och försöka hålla mig vaken en stund till iallafall innan jag somnar.



Ovido - Quiz & Flashcards