Alla inlägg den 25 januari 2010

Av J B - 25 januari 2010 20:16

Tänka sig att man kan bli så glad för en sån liten sak.

Av J B - 25 januari 2010 15:44

Lördagen var helt underbart skoj.

God mat på Mongolian, sen bar de av hem till oss på förfest ..

Slutligen bowlade vi på score för att sen inta nya stället Tempel.

De var mycket folk för att vara ute sista helgen innan löning och stort var de där inne med. Men de var riktigt skoj. Synd bara att min bror inte kunde hänga på ;( Han fick magsjukan ;(


Söndagen mådde jag BRA, tänka sig. Inte ett dugg bakis, och de har nog inte hänt på jag vet inte när? Jag var bara mest trött och lite små seg. Vart en pizza till lunch innan vi hämtade hem fisarna.


Släppte sen av dem hos hjärtats styvbror för han fyllde år och jag åkte vidare till jobbet för att jobba kvällen. Inte jobbat sen den 8e, så de kändes konstigt men så skönt att vara tillbaks. Även jobbat idag.

Efter dagis så var vi ute och spela hockey och njöt av de fina vädret.

Blir en lugn och tidig kväll för oss, lite sliten är man ju när man gått upp så tidigt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards