Alla inlägg den 31 januari 2010

Av J B - 31 januari 2010 11:50

Har gått otroligt fort.

Fredagskvällen hade vi mys, barnen slocknade dock strax efter 20 och jag slocknade i soffan senare, så trött.

Lördag morgon och klockan ringde 6, jobbade resurs 6:45-11 och sen 18-21 igår.

Mellan timmarna där, så var Oliwer iväg på bio med Emma & Noah, de regnar köttbullar. Medans så Melanie lite ensam tid med oss, så vi var iväg och fikade och shoppade lite på bergvik. När jag sen slutat för kvällen så var de hem coh ta sig en varm dusch och kika lite på tv, men somnade även då.

Imorse var jag super trött då klockan ringde, så har vart iväg och kört första passet för idag, 6:45-11. Börjar jobba igen vid 16-21.30

Har fått lov att ta mig lite extra turer nu eftersom vi låg sjuka i magsjukan så länge, så jag får ihop några timmar denna månad iallafall.


Skulle helst av allt bara vilja sova.

Ovido - Quiz & Flashcards