Alla inlägg den 5 juli 2010

Av J B - 5 juli 2010 10:03

De går såå fort.

Igår var vi hemma och slappade halva dagen och sen rörde vi oss ut till skoghall, barnen busade med Engla i flera timmar och vi åt grillat.


Imorse vaknade jag av världens kramp i vaderna, det är inte skönt.

Sammandragningar är minskat nu när jag är sjukskriven men jag har dem fortfarande. Värk i ryggen och foglossning är ju där och har svårt att ligga på sidan och att vända på mig. Att ligga på rygg trycker oerhört på blåsan, men de måste gå. Så jag varierar rygg och varsin sida.

Är i v26+4 idag. Längtar massor tills bebisen tänkt komma till oss. Jag är verkligen trött på att vara gravid och en tjockis nu. Jag satt och kollade gamla kort härom dagen och jag vill vara lika smal som jag var då. Längtar tills jag kan sätta igång och tappa kilon. Men jag ska njuta av dem sista veckorna, försöka iallafall för det är trots allt sista gången som gravid.


Älskar min fina familj. <3

Ovido - Quiz & Flashcards