Alla inlägg den 9 juli 2010

Av J B - 9 juli 2010 16:39

Känner mig rejält bitter över detta illamående.


Vi har vart en sväng till mamma idag och hon har rakat Oliwer, hans hår växer som ogräs och han blir såå svettig så nu tog vi lite kortare för de är snart lika långt igen iallafall. Efter sommarn ska han spara så han kan göra tuppkam igen säger han ;)

Brorsan hängde sen med oss och åt lunch, ja den lilla lunch som jag fick i mig, hatar att tvinga mig själv att äta. Sen har vi även vart på mariebergsskogen där barnen badade och sen lekt. Precis kommit hem och jag har ingen som helst lust till att göra något förens illamåendet försvinner. Vill bara lägga mig och sova, de känns även ett bebis börjar bli stor för de känns en del när han bökar omkring där inne.

Av J B - 9 juli 2010 10:57

& veckan har gått så otroligt fort.

Inatt har jag sovit väldigt dåligt, vaknat flera gånger utav kramp i vaderna och de är inte skönt alls. Så jag är väldigt trött och för en liten stund sen kom illamåendet. Bara inte det ska komma tillbaks nu med, får hoppas att de ger sig med dagen.

Vi har inget planerat alls för idag, får se vad vi ska göra.

Ovido - Quiz & Flashcards