Alla inlägg den 8 juli 2010

Av J B - 8 juli 2010 21:34

När hjärtat slutade att jobba så väntade vi in han så vart vi sen avsläppte på torget, jag och Emma. Intog plats på harrys och åt en middag och sen begav vi oss till bion för att se SATC 2. Efter maten fick jag ordentligt ont i magen, onda sammandragningar så fy f*n. Filmen var bra och att sitta i 2½timme gjorde sitt för ryggen/bäcken. Så nu känner jag mig alldeles mör i kroppen men haft en toppen kväll. Bör vi göra om snart igen.

Blir att mysa ner mig breve hjärtat en sväng innan läggdags.

Av J B - 8 juli 2010 21:26

Vem du nu är som kommenterat några gånger hos mig?

Du har ingenstans där jag kan svara till dig.

Ja vi har ett namn till bebisen som vi inte talar om.

Och angående din kommentar till bikiniöverdel på barn, så får alla tycka precis som dem vill. Men jag gillar det inte och därav skulle jag aldrig sätta på min dotter det när hon är så pass liten.

Av J B - 8 juli 2010 11:17

http://samlain.se/insamling/insamlingar/till-tre-behovande-barn-utan-hem/


Lägger in denna länk för en vän.

Gå gärna in och läs och om du har möjlighet lägg in en peng.

Av J B - 8 juli 2010 10:08

 

Älskar er mina fina troll. <3


JNOM+bebis=kärlek!

Går in i v28 (27+0) idag. 90dagar till bf.

Ovido - Quiz & Flashcards