Alla inlägg den 10 juli 2010

Av J B - 10 juli 2010 19:40

Idag har vi vart på ikea och kikat, hittat en säng som vi vill ha. Blir att köpa den lite längre fram. Även vart på bergvik för lite shopping. De vart verkligen smällvarmt ute och vi har vart ute och grillat och jag har njutit av smultroncider på balkongen, alkoholfritt såklart. Nästan lika gott som med alkohol. Som jag längtar efter det. Men de får snällt vänta ett bra tag till.

Har även gått igenom bebis kläderna som vi köpt på oss under tiden, och skrivit ner sånt som ska inhandlas. Man längtar något så fruktansvärt mycket efter bebis när man ser alla kläder. Låt denna sista tid gå lika fort som den gått fram tills nu.

Barnen har vart inne och ätit sitt lördagsgodis och sen plinga de på dörren, Alicia ville leka en stund, så dem fick gå ut. Ska snart ta in dem.


Av J B - 10 juli 2010 10:41

I natt har jag fått sova och inte haft kramp i vaderna en endaste gång.

Fick även sovmorgon imorse, tack älskade du. <3

Så nu känner jag mig piggare, precis ätit frukost med och ännu inget illamående så får hoppas att de var bara tillfälligt igår. Men de visar väl sig under dagen.

Vi har inget planerat alls idag, de är inte väder på topp. Solen kikar fram men de är väldigt molnigt så vi får se vad dagen har att erbjuda.

Trevlig lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards