Alla inlägg den 6 november 2008

Av J B - 6 november 2008 18:24

De är ingen bra dag idag, de har vart kallt o de gör ont i fingrarna ju kallare de blir, de gör ont bara de kommer åt varandra, sticker o ömmar. Sånna här dagar tycker jag inte alls om, när den gör sig mera påmind. Får helt enkelt kapa av mig handen o sätta på mig en krok, som några så snällt skämtade om idag på jobbet. Jessica Krok! ;) haha .. Så nu lär jag få höra de ett tag, får väl helt enkelt skylla mig själv då jag berättade om vad som hänt o att jag skulle in nästa vecka. Mina jobbarkompisar är verkligen nåt för sig, så himla roliga o man skrattar massor åt hur de håller på med allt.


Snart dags att göra barnen klara för sängen, älskling är o byter däck på bilen så vi åker säkert till sthlm på lördag.

Av J B - 6 november 2008 15:58

Japp idag har jag jobbat till 14, sen hämtade barnen o sen åkte vi till tandläkarn, som Oliwer pratat om så mycke. När vi väl kom dit o skulle gå in, så kom blygheten fram på en gång o inget var bra. Han visade då tänderna, men inte tillräckligt, men de han såg tyckte han var fint.


Melanie hade kissat på pottan 2 gånger idag på dagis, så de går framåt massor på dagis, som här för ett tag sen så hade hon tagit med sig nappen hem en dag då hon var så grinig, så jag glömde ju den dagen efter men då hade hon somnat utan problem på dagis, så de har kört på med att inte ge henne nån napp då hon vilar, någon enstaka gång har hon fått den då de inte alls gått. Så hon är super duktig, kanske dags att ta bort den snart även här hemma ? Vi får se hur de hela går framöver.


Blir lugnt här hemma, barnen ska i säng tidigt idag med, jobb & dagis imorrn igen.


Ovido - Quiz & Flashcards