Alla inlägg den 9 november 2008

Av J B - 9 november 2008 19:15

Lämnade Karlstad strax efter 07 igår morse, väl framme vid globen så kikade vi bara lite i globen city, för att sen äta lite lunch. Kikade på showen i globen, som varade nästan 2 timmar. När de sen var slut så åkte vi ut till älsklingens mormor och fikade. Stannade där några timmar, vi fick sen skjuts in till stan av dem så vi gick ut o käka middag. Jag prövade igår första gången i mitt liv, sushi. De var inte jätte gott, men de var inte heller äckligt. Men de är ju inget jag skulle sätta mig o äta till mat en hel måltid inte. Vi åt buffé igår kväll. Riktigt muums.


Idag har vi inte alls gjort mycke, efter att vi ätit frukost o sen sagt hejdå så åkte vi till Sthlm factory outlet o kikade, sen bar de hemåt, Stannade till i Hummelsta o käkade o köpte med oss godis hem.


Melanie kom hem strax direkt efter vi kommit, som jag längtat efter henne.

Så nu är de nyduschade o ska snart i säng, jobb&dagis imorrn igen.

Egentligen orkar jag inte alls, jag har så ont i huvudet så jag vet inte vad, sen har visdomstanden börjat göra ont igen, precis som när vi var iväg till Tunisien. Så jävla jobbigt. Ska snart ta mig en dusch o sen mysa ner mig i soffan o kika lite tv innan läggdags.


Vart en kanon helg.

Ovido - Quiz & Flashcards