Alla inlägg den 15 november 2008

Av J B - 15 november 2008 16:39

Precis ätit lite mer än en halv kebabrulle, herregud så mätt jag är. Öppnat första cidern med. Mums. Så nu ska jag ta o hoppa in i duschen o göra mig klar.

Hoppas ni alla får en bra kväll.

Av J B - 15 november 2008 11:19

Sovit otrolgit dåligt inatt, de hela började vid 03 då Oliwer började hosta som en tok, så var upp till han och gav han medicin, sen fick han även kissa. Väl somna så vaknade Melanie till o så har de hållt på mellan 03 till jag vakna av Melanie vid 08:30. Jag är så stolt över Oliwer så jag finner inga ord. Idag har jag lovat han en leksak för han vart torr så många nätter, så vi ska köpa en när vi åker ut till mormor där barnen ska sova inatt.

Själv ska jag festa ikväll, var länge sen nu. Så de ska bli kul.

Ovido - Quiz & Flashcards