Alla inlägg den 20 november 2008

Av J B - 20 november 2008 21:44

Sitter ännu på jobbet o väntar på att en ska komma in, då hon inte har någon nyckel in så får man snällt vänta. Ååh jag som vill hem nu.

Annars har kvällen gått bra.

Av J B - 20 november 2008 10:30

Men de är bara att bita ihop.

Var så länge sen jag var sjuk, så fy fan detta känns inge skoj.

Får ser hur jag mår imorrn, då blir jag hemma o sjuk ihelgen, har ju delad på lördag och till 16 på söndag, vettetusan om jag orkar detta om detta blir sämre? :(


Väntar just nu på mamsen som ska följa med oss och handla, sen ska hon klippa fisarna. Emma kommer hit senare o ska ta med fisarna ut, då jag jobbar o älskling har kurs idag o sen hockey ikväll. Tack du är toppen som finns o tar barnen.


Oliwers andra natt utan blöja, o de har gått kanon. Jag är så stolt över han.

Ovido - Quiz & Flashcards