Alla inlägg den 12 november 2008

Av J B - 12 november 2008 13:04

Hittade en del på halva rea priset, så de vart lite grann.

Var även in en sväng på systembolaget så nu är de fixat iallafall.

När vi kom hem så vart de sängen för Melanie o Oliwer kikar på bilar. Blir inge lång sovning idag inte o Oliwer får vara vaken, då de är sängen tidigt ikväll, jobb/dagis imorrn igen.

Utvecklingssamtal ska jag på idag med på Oliwers dagis.


Mina älsklingar! <3

Av J B - 12 november 2008 07:56

Hörde dem strax före 07 imorse, då satt min lillfis på golvet utanför sin dörr o Oliwer vaknade precis till han med. Låg i sängen en stund o myste, men gick upp ganska så snabbt. Känner mig någorlunda piggare o bättre, har inte lika ont i munnen av visdomstanden, men de gör endå ont. Huvudvärk är en del av min vardag just nu känns de som. Vill verkligen inte ge sig heller.


Oliwer var torr i förrgår när han vakna, igår hann jag inte riktigt med så då hade de kommit, men idag var han med torr. Hoppas detta håller i sig nu! ;) Duktiga killen.

Tror att Melanie börjar bli sjuk? Vi får se hur de hela utvecklar sig. Igår hade hon sån hosta när vi la oss så hon fick hostmedicin, sen har hon sovit natten igenom. Men hon är lite snorig.


Alldeles strax för frukost, sen ska vi göra oss klara, ska bege oss på en tur till bergvik, får se om jag hittar nåt skoj tills på lördag.


All kärlek till min familj! <3

J N O M.

Ovido - Quiz & Flashcards