Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

Lördag.

Av J B - 13 juni 2009 19:20

Igår hämtade mormor fisarna på dagis för hon skulle låna dem över natten, så morgonen började tungt med en gråtandes Melanie igen vid lämning ( hela veckan har hon gråtit ;( ) Veta att inte få träffa dem något mera från morgonen igår när hon var så less var inte alls skoj. Så denna vecka har vart otroligt jobbig vid lämning. Slutade 16 igår, vart då hämtad på jobbet av älsk och bror. Drog iväg och köpte kinamat för att sen göra oss klara. Påbörjade här hemma med cider och wii och sen fick vi skjuts ut till skoghall för Jocke hade inflyttningsfest. Var en riktigt skoj kväll, så imorse när jag vaknade så var mådde jag inte alls bra. Vid lunch kom barnen hem, så de vart vila för dem och jag slocknade tätt intill även jag. Myys.

Sen så kom svärfar hit och vi åkte till Säffle för att kika på fotbollen, och åt på vägen hem. Så nu är vi äntligen hemma för en massa mys resten av kvällen.


Älskar min familj!

JNOM! <3

 
 
Lisa

Lisa

14 juni 2009 09:49

Ja gråtande barn vid lämning är ju aldrig särskilt roligt, även om man vet att det går över så känns de inge roligt :( men kul att ni hade en rolig kväll iaf och att du fick ta igen det med barnen sen :) hihi.. mys det lät! hoppas att ni får en underbar söndag i solen med?! fusk.. här ösregnar det bara heeeeela tiden :( blä! kram.

http://fliza83.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards