Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

Ensam ..

Av J B - 16 juni 2009 16:30

Jobbat kort dag idag, så hämtade barnen vid 12 då de hade ätit lunch, Melanie fick vila då vi kom hem för hon var så trött. Sen åkte vi iväg till bergvik för att fika & skulle hämta ut medicin som inte fanns i hela Karlstad, så de fick lov att beställa hem så på torsdag ska de hämtas ut.

Nu ska vi snart börja med maten så vi får lite middag i magen. Vi ska även ner och kika en halvlek när älsk har match, egentigen ska barnen lägga sig tidigt, men en timme senare får de vara uppe så de får kika lite. Efter matchen kommer älsk åka till sin pappa i Likenäs för att sova över där och jobba lite imorrn och sen komma hem imorrn kväll. Så de kommer bli tomt ikväll och att sova ensam har jag inte gjort på jag vet inte när, man är inte alls van så de kommer kännas annorlunda.


 
 
johanna

johanna

16 juni 2009 19:20

ja det var ett tag sen nu. jag är så dålig på att läsa din blogg också men jag ska bättra mig. Bröllopsplanerna är än så länmge bara fantasi, vi får se när det blir av. Själv då? :) puss

http://jas0n.blogg.se

 
Elin

Elin

16 juni 2009 20:41

Hoppas du får en mysig kväll iaf baby! :) puss

http://ellee.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards