Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Några dagar sen ..

Av J B - 23 juni 2009 18:58

Men de känns som de kvittar, jag tappar mer o mer lusten att skriva.

Iallafall har de blivit en del jobb, vad annars känns de som. Firade även midsommar ute hos mamma, då vi även sov över. Jag var totalt slut då kvällen kom, så jag mådde allmänt dåligt ( trött & jobbat massor, även medicin ) Så jag tackade för mig då klockan var 23:30, en timme efter barnen. Mamma, "pappa" och älsk höll väl igång och var fulla till 03:30 iallafall. Så de var en väldigt lugn och nykter midsommar för mig.

På lördag morgon vaknade barnen först vid 8 men de var super trötta ännu, då de vart så sent på kvällen, så jag la mig mellan dem och sen somnade vi om och jag fick mig en chock då jag kollade på klockan när vi vakna igen 11:30!! Jobbade på kvällen sen ..


Söndagen spenderade vi hela dagen ute, en tur på Mariebergsskogen för bus och lek, barnen passade även på att bada. Vart sen grillning och ute lek hemma på gården.


Måndagen, så var de kalas väder med. Så vi tog oss en tur ner på stan för lek i parken och sen lite kik på stan, vart sen även en tur till stranden för bad och lek. Var även en tur till vårdcentralen med Melanie, för misstänkte UVI, då hon kissar en hel del och klagat över ont. Men de visade inget, men den kunde ju sitt längre upp så läkarn har skickat iväg en odling, så han skulle ringa om resultat inom 3dagar.


De borde vara förbjudet att jobba sånna här dagar då de är kalas väder, jobbar enda fram till på fredag. Ska inte klaga över värmen, men hade hellre vart ledig och njutit på stranden. De får allt bli till helgen.


Dax att slänga barnen i säng nu, så man får lite gjort här hemma.

 
 
Elin

Elin

23 juni 2009 19:38

Såå underbart skönt med finväder :) puss

http://ellee.devote.se

 
Lisa

Lisa

24 juni 2009 13:35

Ja men det finns ju så mkt annat roligare man kan göra än sitta inne vid en data :) Hihi..

Jaha men då förstår jag att du vill jobba, om det bara är en stabil inkomst.. Är ju samma här, fast tvärtom! Uscha.. inge roliga tider alls ju :(

ha en bra dag tjejen! kram

http://fliza83.blogg.se

 
Lotta

Lotta

24 juni 2009 21:58

Hej tjejen!Ni verkar ha haft mysiga dagar! :)
Jobbigt med uvi för Melanie då! :( Om det nu är det?
Hoppas ni får nå bra svar!
Kramar!

http://Liz83.blogg.se

 
Elin

Elin

25 juni 2009 21:43

ja verkligen, nu vill man vara ute så mycket som möjlgt :D Hoppas allt är kanon med dig! puss

http://ellee.devote.se

 
Lotta

Lotta

27 juni 2009 09:56

Tack för din gissning! :)
Hoppas ni får en jätte bra helg!! Kram

http://Liz83.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards