Alla inlägg den 6 januari 2009

Av J B - 6 januari 2009 20:42

Är nu snart över, idag har vi inte alls gjort mycke.

Vi har slappat mest, kikat på film, spelat v.smile m,m.

Nu har jag nyss tagit mig en dusch o ska snart äta lite frukt o kika på drömkåken. Sen blir de sängen efter det, så jag orkar upp imorrn. Kunde ha jobbat om de inte hade vart för att jag ska till polisen, suck. Men de ringde iallafall och undrade om jag kunde kvällen imorrn o ja jag tänker börja jobba igen nu, jag orkar inte gå hemma nåt mera.


Godnatt.

Av J B - 6 januari 2009 10:48

När barnen vaknade nu idag så var febern tillbaks på dem igen, jag förstår mig inte på detta. Denna influensa, vad är de för skit.

Så fort jag är vaken så bara rosslar och bubblar de när jag andas o måste hosta miljontals gånger. NU VILL JAG ATT VI ALLA BLIR FRISKA! Jag saknar jobbet, jag vill jobba!!

Ovido - Quiz & Flashcards