Alla inlägg den 15 januari 2009

Av J B - 15 januari 2009 19:19

Melanie brukar ha en förmåga att vakna till typ 30-40minuter innan min klocka ska ringa o då känns de ganska så hopplöst att somna om, så gjorde hon imorse, inte alls vaknat till när vi vart hemma o slappat o vart sjuka, inte som när jag alltid ska upp. Så vart vaken sen strax efter halv 5 imorse, så var ganska så mör när jag gick upp. För att inte tala om när jag kom hem efter jobbat hela dagen. Känns på en gång att man inte vart på jobbet på länge, så somnade på soffan för var så sjukt trött. Vart väckt av älskling, så gav barnen lite mat o sen har de duschat o nu precis lagt sig, ska ju upp tidigt imorrn igen, hoppas innerligt att hon inte vaknar sådär imorrn igen.

Blir en tidig kväll för mig, älskling är och se rpå fbk när de spelar, så för min del blir de bara att slappa i soffan, och försöka hålla mig vaken.

Ovido - Quiz & Flashcards