Alla inlägg den 13 januari 2009

Av J B - 13 januari 2009 19:24

första semla ska jag äta idag, jag som endast brukar äta en om året o just när de är fettisdagen. Men Emma snackade om semlor igår att hon ätit en, så idag kom suget på en egen. Ska göra mig lite the o mysa ner mig i soffan o slappa. Precis lagt barnen, de har bara bråkat o vägrat att lyssna så de fick åka i säng, Oliwer somnade på fem röda så han var mycket trött. Ska ju endå upp imorrn så, dock inte lika tidigt som när man jobbar men de ska iväg på dagis en sväng.


Nu väntar semlan och the. Ha en trevlig kväll.

Av J B - 13 januari 2009 14:39

Igår kväll var vi iväg på hockey o kikade, kom hem väldigt sent, 22:30 och då somnade barnen på en gång. Idag har vi inte alls gjort mycke, barnen har lekt en del o sovit en stund, jag har vart ut på en promenad, vilket var väldigt skönt. Träningsvärk i kroppen har jag med från igår. Resten av dagen ska vi inte alls göra mycket, bara ta de lugnt.



Ovido - Quiz & Flashcards