Alla inlägg den 12 januari 2009

Av J B - 12 januari 2009 13:04

Hade svårt att somna om imorse då jag var upp till barnen runt halv 6. Sen sov inte älskling då heller, vaknade med öronvärk gjorde han. Lyckades sen somna om iallafall o vaknade gjorde jag strax efter  halv 10 då jag hörde barnen vakna med. Sen har vi mest slappat. Myser o kikar på film bara.
Ringde även till chefen idag o sa att nu kan jag börja jobba igen, men de fanns inget under veckan om nu inte någon går o blir sjuk då, men fick helgen iallafall, sen ringde hon för inte så länge sen o så fick jag även 2 dagar till, så nu blir de fredag-måndag. Känns skönt att få komma igång igen. När älskling kommer hem från jobbet så ska jag iväg o träna, måste komma igång nu, även fast jag har lite hosta kvar. Nu är de andra bullar som gäller.

Ovido - Quiz & Flashcards