Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Rastlös!!

Av J B - 13 oktober 2009 10:02

Igår var de en lugn dag, tog oss en tur ut så barnen fick leka av sig lite. Jag var även förbi jobbet med papper, somnade sen en sväng på soffan efter lunch.

Efter middagen var jag tvungen att komma ut på en promenad med massa musik i ipoden för att tänka på något annat än smärta och denna hand. Vart 60minuters promenad.

Citodonen tycker jag inte tar något heller, sen att mina 2 fingrar som är känsliga är delade. Lillfingret och ringfingret är i gipset och de andra är fria men de sticker något så fruktansvärt i gipset för att dem fingrarna är delade. Jag hatar gips!!!


Idag är barnen på dagis, de ska vara på dagis 9-14 varje dag så länge jag är sjukskriven. Skönt för dem att få leka då en annan inte orkar lika mycket nu. Rastlös är bara förnamnet, hatar att ha de såhär. Jag längtar att få jobba, vill inte alls vara hemma i minst 4 veckor till ;(


Har iallafall en helg att se fram emot!

 
 
Lotta

Lotta

13 oktober 2009 15:09

Men din stackare vilken otur du har med din hand alltså!! :(
Krya på dig eller hur man nu ska säga! Kram på dig!!

http://Liz83.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards