Direktlänk till inlägg 11 maj 2008

Bra helg.

Av J B - 11 maj 2008 19:31

Ja helgen har vart bra, hade en trevlig dag & kväll igår. Dock tyckte jag de var föööör mycke folk på Nöjes, så vi var ute där redan 00:30 typ. Gick o käka mat o sen tog en taxi hem. Vaknade väldigt tidigt imorse som alltid dagen efter. Men somnade om efter ett tag, så hade ju ställt klockan, var upp o tog en dusch för att sen åka o äta fyllemat! ;) Vart en pizza, för att åka hem o göra sig klar o åka på dop. Väl på dopet fick man träffa fisen min, väldigt trött var hon då så sitta still var inte alls skoj. Somnade slutligen i bilen på väg till stället vi skulle fika på. Sen åkte vi hemåt och plockade ihop allt från gårdagen, åkte sen ut för att hämta upp Oliwer ute hos mamma. Hemma o fixade middag åt Melanie då Oliwer käkat hos mormor.

Så nu ska de snart i säng, vi ska mysa i soffan till tvn. Är trött. * Gääsp *


Niklas, du är de bästa jag vet! Jag älskar dig! <3

 
 
Ingen bild

Niklaz

11 maj 2008 19:48

Älskar dig darling!!

 
Ingen bild

Emelie

11 maj 2008 23:07

Hoppas ni haft en trevig helg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards