Alla inlägg den 8 maj 2008

Av J B - 8 maj 2008 18:10

Hämtade barnen och vi spenderade 2½timme ute, sen kom älsklingen hem från jobb, var ute ett tag till för att slutligen gå in o fixa middag. Barnen är nu nyduschade och kikar på bompa. Älsklingen är på träning.

Underbar dag!

Av J B - 8 maj 2008 11:56

KÄRLEK! <3

Av J B - 8 maj 2008 11:30

Helt sjukt varmt ute, lämnade barnen på dagis och hade en stor klump i magen då jag såg detta barn på en gång komma fram till båda mina. De känns inge bra över huvudtaget.

Tog iallafall en promenad till gymmet o sen tränade jag 40minuter för att slutligen gå hem igen, sammanlagt 90min promenad. Känner mig riktigt duktig, vart ute o gått alla dagar sen i söndags nu och tränat 2 dagar.

Så nu är de lunch som gäller o sen en dusch för att gå ut o njuta i solen tänkte jag innan barnen ska hämtas. Vart inge klippning idag heller, men iallafall fick jag en tid imorrn direkt efter mamma så de passade bra då hon skulle passa barnen medans, sen följer vi med ut till dem för att färga mitt hår o busa.

Ovido - Quiz & Flashcards