Alla inlägg den 13 maj 2008

Av J B - 13 maj 2008 17:33

Hämtade hem barnen vid 14, sen vart de mellis och lite bus. Sugen på paj, så vi slängde ihop en rabarberpaj. ( som ska ätas ikväll ) Är så sjukt sugen på massa skit idag så de är helt sjukt, vilket får mig bara att känna mig äcklig. Vill ju ha bort några kilon till o då passar de sig inte att äta godis och annat skit. * muttrar *

Nyss ätit middag iallafall och älsklingen har åkt iväg för sin match ikväll. Vi ska dit och kika en halvlek tänkte jag, då svärmor ringde tidigare o undrade om vi skulle dit. Så kul med sällskap en stund.

Ha en trevlig kväll.

Av J B - 13 maj 2008 11:23

Jag känner mig alldeles matt i kroppen, precis som man ska bli sjuk eller nånting. Känns hel skumt. Hade inte ens lust eller ork till att gå till gymmet idag, så fick bli bilen o sen tränade en timme iallafall. Jag som annars gillar att vara ute o gå. Nyss kommit hem, väntar på att min lunch ska bli klar. Sen blir de lugna gatan. / Dööööd!

Ovido - Quiz & Flashcards